viernes, 27 de junio de 2014

Coca de verdures - Coca de verduras


Una coca deliciosa i ben fàcil de fer. Amb quatre ingredients i en un momentet, tindreu a taula aquesta estupenda coca, queda tan bona que no us creureu el poc treball que dona! Jo la vaig fer per portar a la feina un dia que fèiem pica-pica, com que estem en crisi cadascú porta alguna cosa i al  final no veieu quin tiberi que va resultar!  Ens va sobrar per esmorzar l'endemà i per muntar un altre un altre dia i tot!  La coca la vaig fer el dia abans, doncs d'un dia per l'altre esta deliciosa també, així que es ideal per deixar-la feta i trobar-te el sopar preparat quan arribes de la platja o, millor encara, per emportar-te-la a la platja! 

Una coca deliciosa y muy fácil de hacer. Con cuatro ingredientes y en un momentito, tendréis en la mesa esta estupenda coca ¡queda tan buena que no os creeréis el poco trabajo que da! Yo la hice para llevar al trabajo un día que hacíamos picoteo, como estamos en crisis cada uno lleva algo y al final ¡no veas qué festín que resultó! Nos sobró para desayunar al día siguiente ¡y para montar otro picoteo otro día y todo! La coca la hice el día antes, pues de un día para otro esta deliciosa también, así que es ideal para dejarla hecha y encontrarte la cena preparada cuando llegas a la playa o, mejor aún, para llevártela a la playa!


INGREDIENTS
1 paquet de pasta de empanada de La Cocinera (també es pot fer amb pasta de full o pasta casolana)
1 ceba gran tallada fina
1/2 pebrot verd
1/2 pebrot vermell
1 carbassó petit
2 tomates ben madures
oli d'oliva verge extra
1 all
1 fulla de llorer
un polsim de farigola

INGREDIENTES 
1 paquete de pasta de empanada de La Cocinera (también se puede hacer con hojaldre o pasta casera) 
1 cebolla grande cortada fina 
1/2 pimiento verde 
1/2 pimiento rojo 
1 calabacín pequeño 
2 tomates bien maduros 
aceite de oliva virgen extra 
1 ajo 
1 hoja de laurel 
una pizca de tomillo 


RECEPTA
Posem a un recipient que pugui anar al microones la ceba, una fulla de llorer, un pessic de sal i un polsim de farigola. Ho cuinem 7 minuts a 800.

RECETA 
Ponemos en un recipiente que pueda ir al microondas la cebolla, una hoja de laurel, un pellizco de sal y una pizca de tomillo. Lo cocinamos 7 minutos a 800.


Tallem els pebrots i el carbassó en trossets ben petits i la tomata per la meitat i després a rodanxes fines.
Estenem la làmina de pasta, la pintem amb oli i disposem per sobre la ceba cuita al microones, les verdures i la tomata a rodanxes.
Ho coem al forn a 180º uns 20 minuts, o fins que veieu que la pasta es ben daurada.

Cortar los pimientos y el calabacín en trocitos muy pequeños y el tomate por la mitad y luego en rodajas finas. 
Extendemos la lámina de pasta, la pintamos con aceite y disponemos por encima la cebolla cocida en el microondas, las verduras y el tomate en rodajas. 
Lo cocemos al horno a 180 º unos 20 minutos, o hasta que veas que la pasta esta bien dorada.



Un cop cuita podem repartir per sobre unes fulles d'alfàbrega, queda ben bona i ben estiuenca!

Una vez cocida podemos repartir por encima unas hojas de albahaca, queda bien buena y bien veraniega!



A la feina la vaig tallar a trossos petits com si fossin canapès, és una bona idea també per a una reunió, oi? posar-la com a pica-pica tallada a trossets petits.

En el trabajo la corté en pedazos pequeños como si fueran canapés, es una buena idea también para una reunión, ¿verdad? ponerse como picoteo cortada en trocitos pequeños.


Les coques són un recurs fantàstic, sempre queden la mar de bé! Veieu també aquesta coca de ceba tendra, pebrot escalivat i formatge de cabra o la meravellosa pissaladière.  També us pot agradar aquesta coca de calçots i mix de formatges.

Las coca son un recurso fantástico, ¡siempre quedan la mar de bien! Ved también esta coca de cebolleta, pimiento al horno y queso de cabra  o la maravillosa pissaladière. También le puede gustar esta coca de calçots y mix de quesos.